Liefdesverdriet zinnen – zinnen beschrijven verdrietig over – de droevigste zin

Holst van de nacht, in de regen weer emotionele wonden pijnlijke hart bedekt met teardrop in herinneringen. Herinner me in de loop der jaren, hoe lief God’s arm is ontroerend, maar ook hoe je onverschillig blik van het plezier van Eros zijn. Draagtassen alleen dwalen in de wildernis van emotie ……
Top (391) stap (31)

Het meisje vroeg de jongen: Hoe lang hou je van me? Jongen legde een vinger meisje zei: Op een dag de jongen schudde zijn hoofd een week of een heel leven jongen schudde zijn hoofd jongen zei: Om je niet van me houdt die dag
Top (184) stap (15)

Je weet niet wat ik van je denken, omdat je niet van me houdt, ik wist dat je niet wilde dat ik, nog steeds van je, want ik was te dom. Misschien soms, om te vermijden wat niet vanwege de angst om het gezicht, maar wachten op iets.
Top (131) stap (7)

Dat jaar, ontmoette ik je. Ik denk dat het gesprek (altijd) dingen. Dat jaar, ik laat je. Ik ben een man halen de herinneringen!
Top (121) stap (10)

Iemand heeft eens gezegd dat de meest angstaanjagende parallelle lijnen, omdat ze nooit kruisen, kan ik denk dat de meest angstaanjagende is kruisende lijnen – uiteraard hadden ze gemeenschappelijke grond, maar altijd op een later tijdstip uit elkaar, en verder en verder … … ”
Top (110) stap (7)

Tranen toen verdrietig hart, Mag ik een schouder om te vertrouwen op …
Top (91) naar stap (6)

Niemand noemt me wakker uit een droom, niemand mij uit de ventilator dal te trekken, had zijn eigen leiband vleugels, zijn ogen, verloren in de uitgestrekte zee, eenzame reis door een deel van de eenzame, niet willen stoppen, willen niet om terug te gaan . Op deze manier hoeft de wind in de regen, mistig, eenzaam staan als een standbeeld, maar niet weet wie te praten ……
Top (84) naar stap (7)

Veeg de tranen, maar het gevoel van pijn niet weg te nemen in het achterhoofd. http://www.love614.com/mingyan-2-30.htm
Top (68) naar stap (5)

Er zijn een aantal dingen die we weten dat ze fout is, kunnen ze gaan aan te dringen, als verzoend, sommige mensen, we weten dat de liefde ook gaat geven, omdat er geen einde; soms hebben we duidelijk weten dat er geen weg, nog steeds eerste lijn, zoals gewend.
Top (63) naar stap (2)

Ik verloor mijn liefde, mijn hart, mijn vreugde, mijn eigen, maar kan zich niet veroorloven om te verliezen recall
Top (54) naar stap (5)

Ik ben verdrietig Waar ben je? Sorry kunt u een lege plaats te zetten?
Top (43) naar stap (3)

Once upon a time, de droom zonder zorg; een andere tijd waarin het leven dun als onion skin. En vandaag realiseerde ik genoeg verdriet liefde, het origineel was zo dik, zo heet. Vliegen uit het raam een paar keer, en een paar rustig blijven hangen. Sad is een onbeschrijflijke pijn!

Top (37) naar stap (3)

Dus je hebt mensen in de wereld de liefde. Waarom mijn verwarming.?
Top (33) naar stap (2)

Als ik kan blijven wachten, als de tijd naar beneden kan blijven, indien …… geen IFS?
Top (31) naar stap (2)

Je hebt veranderd, ik ben veranderd, terug te gaan tederheid, tranen een heleboel ideeën, ben ik het meest vertrouwd raakt meeste hartzeer.
Top (31) naar stap (4)

Liefde is verdwenen je verliest wat ik riep ah! Liefde om weg te blijven, je gooit hem kwijt, dus wat goede huilen ik weer te huilen wat je ziet, waarom nemen aan een massale pijn … de pijn die hij in zo was goedkoop … een woord en liep weg terug naar de achterkant van de mensen verdienen het niet een strakke hoek. Vrienden van de gelovigen, toch?
Top (29) naar stap (3) Qinyun melodieuze

Als verraad is een soort van moed, dan verraden je accepteert de noodzaak van een meer moed. De voormalige gewoon om genoeg moed je kunt, of misschien moet gewoon in een impuls, terwijl de laatste test is de mate van tolerantie, geen eenvoudige impuls, hoeft alleen maar tijd.
Top (27) naar stap (2)

Het lijkt erop dat je in landscape iemand anders hebben gelopen, maar helaas was ik nog steeds met uitzicht op het sterrenlicht projectie, de tijd lijkt onschuldig gisteren, maar nog steeds begraven zo ver weg
Top (33) naar stap (8)

Via de telefoon, ze zijn stil, om te laten gaan, maar het is moeilijk om los te laten.
Top (29) naar stap (4)

Hoe vaak en hoe vaak, herinneringen een cirkel van leven tekenen, en we plaatse gedraaid vele malen, niet ontsnappen. Altijd willen terugkeren naar de oorspronkelijke plaats van vreemden, of we kunnen opnieuw de keuze, ik dacht dat ik meer zuiver kon houden.
Top (27) naar stap (4)

De lucht is er geen spoor van de vleugels, maar de vogels zijn gevlogen; hart geen mes en sneed, maar de pijn was zo duidelijk. De borst in de zachtste plek, was de wond gekwetst minnaar, dan degenen die lichamelijk letsel meer scherpe leed, en alleen de tijd kan helen.
Top (24) naar stap (1)

Sommige mensen, in de directe nabijheid, maar het is een unieke kans. Het leven, het lijkt er altijd een beer pijn. Enige spijt, voorbestemd om een leven lang te dragen. In het leven, er is altijd wel fijn porselein emoties om ons heen uit elkaar vallen, maar dat de scheuren zijn achtergelaten in een moment waarop Suimu terug ……
Top (27) naar stap (5)

Homecoming, de tijd rustig in de vingers glijden …… lichte pijn ~~
Black Swan waar om solo te gaan?
Ik heb wel mijn hart, maar je weet niet ……
Natuurlijk moet je proberen te vermijden gênant is het voor mij.
De uitkomst is ingesteld om te blijven hangen, alleen wens je vrede en geluk ……
Top (22) naar stap (1))

Ik wil gewoon weten, zie mijn schaduw, hoef je niet een spoor van zorg, maar je gaf me het antwoord is nee, ik figuur, kunt u nog steeds eerst gaan! Het hart, als de nacht lied kouder wordt, dacht je verdrietig voor mij zou zijn, maar je kunt zo koud!
Top (26) naar stap (5) Regulus Connaught kinderen

Wonen in een stad, of een persoon lief, of om iets te doen, na verloop van tijd, zal zich moe voelt, zal er een impuls te willen ontsnappen. Misschien niet moe van deze stad, hou van de mensen, zich te houden aan iets, maar kan mezelf niet geven de moed om door te zetten.
Top (22) naar stap (3)

Een van de grootste moeilijkheid is om zichzelf te leren kennen, het gemakkelijkste is om jezelf te leren kennen. Heel vaak, we onleesbaar eigen, gewoon omdat we onszelf in de verkeerde positie, gaf zichzelf een illusie. Zo bang van de weg ruw, ik ben bang dat vanaf het begin in de verkeerde richting.
Top (27) naar stap (8)

Degenen die hebben begaan fouten, sommige als gevolg van te laat, wat als gevolg van bewust vermijden, vaker op een verlies voor aan de kant staan. We zijn zo fout opnieuw en opnieuw, maar nooit leren kennen en ervan leren en doe wat introspectie trieste zinnen.
Top (20) naar stap (2)

cropped-00b1OOOPICa1.jpg
Er is een gezegde dat goed wanneer ik roep voor u als ik ben nog steeds verliefd op je, want als ik op een dag zal niet huilen voor je, omdat ik hart pijn wanneer je langzaam leren op te geven waarom ik deze zin niet zeggen hartzeer Misschien zijn we niet de zelfde mensen op straat hebben elk hun eigen Flirt wereld niet passen natuurlijk trieste dingen naar beneden door het verleden, moeten we echt van te zorgen voor jezelf te nemen
Top (19) naar stap (2) hartverscheurend uitdaging

Dit is een zoete liefde Ai Er zijn suiker, misschien, Fengyun suiker zoet De snelle, maar zorgvuldige proeven Dao, heeft E, misschien, Fengyun geen suiker zoetheid, en als je het te krijgen, al het vergeten.
Top (19) naar stap (3) -rainy

Haze toen vliegers zijn gestrand op een bewolkte dag

Wang Jing op School of Physical en Mathematical Sciences , Nanyang Technological University , Singapore
Leave a Reply

